Pagina's

dinsdag 29 november 2011

O.P.I Muppets: Gettin Miss Piggy With It


Vorige week liet ik jullie Warm & Fozzie zien op mijn blog. Een mooie warme bronze glitterlakje uit de Muppets collectie van O.P.I. Ik vertelde jullie erbij dat ik twee nagellakjes nog onderweg had. Ondertussen heb ik mijn bestelling binnen gekregen, alleen kreeg ik niet het paarse glitterlakje Devine Swine, maar de rode variant Gettin Miss Piggy With It. Eerst baalde ik, maar eigenlijk vond ik dit lakje ook heel leuk toen ik in de winkel stond. Toch besloot ik om een mailtje erachter aan te sturen naar de verkoper. Ik kreeg heel snel een reactie dat hij het heel vervelend vond en ik kon kiezen voor mijn geld terug of dat ze de paarse lakje alsnog zouden na sturen. Nou geld terug hoeft niet, ik wou gewoon de paarse die ik besteld heb. Dus stuurd de verkoper vanuit u.s.a. een nieuwe paarse lakje gratis. Deze lakje mocht ik houden. Nou ik vind het helemaal top! 



Gettin Miss Piggy With It is een rode glitter lak met kleine en grote hexagon rode glitters en af en toe zilveren glitters. Deze glitterlak heeft behoorlijk wat laagjes nodig. Hier heb ik 5 lagen op! Gelukkig droogt de lak snel. De volgende keer doe ik er een rode basislak onder, waarschijnlijk heeft het dan minder lak nodig.

Zonder flits

Met flits


Ik vind de nagellak heel leuk! Alleen jammer dat het zoveel laagjes nodig heeft. Ik kocht deze nagellak via ebay bij de verkoper Sendthetrend. Echt een aanrader! Deze verkoper verkoopt orginele producten en de service is ook goed.

Edit: De verkoper heeft mijn geld teruggestort i.p.v. het paarse lakje na te zenden. Wat de reden daarvan is, heeft de verkoper niet gezegt.

Herinnering:
Je kunt nog tot en met morgen met de Sydney Palette winactie mee doen! Klik hier voor de winactie!