Pagina's

vrijdag 27 juli 2012

FOTD: @ Work!


Hello!

Vandaag een FOTD van een look die ik vaak draag als ik aan het werk ben. Het is een snelle, verzorgde make-up look die ik graag maak.


Op mijn ogen draag ik MAC paintpot Soft Ocre als basis. Al mijn oogschaduws voor deze look komen uit het Urban Decay Naked2 palette. Op mijn gehele ooglid, tot onder mijn wenkbrauw heb ik Foxy oogschaduw aangebracht. Dit is een matte huidskleurige oogschaduw met een gele ondertoon. In de crease draag ik Tease, dit is een matte taupe kleur. Deze kleur heb ik meerdere keren aangebracht en geblend. Zo krijg je een diepere kleur in je crease.


Op mijn oogbolling en in mijn binnenste ooghoek heb ik Bootycall aangebracht, dit is een mooie highlight kleur met een satin finish. Op mijn onderste wimperrand draag ik Chopper. Een lichte koperen oogschaduw met hier en daar een klein glittertje.

Als laatste heb ik een mooie winged eyeliner aangebracht. Ik heb hiervoor de Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner gebruikt. Dit is een vloeibare eyeliner met een vilt tip. Persoonlijk vind ik hem niet zo heel fijn omdat hij niet pik zwart opdroogt. Ook is de punt erg lang en onstabiel. (gelijk een kleine review...)
Op mijn wimpers draag ik Max Factor 2000 Calories Mascara.


Op mijn gezicht draag ik Chanel Perfection Lumiere in Beige, MAC Prep + Prime powder en MAC studiosculpt concealer NC20. Op mijn wangen draag ik FM Baked Bronzing Powder en op mijn lippen MAC Sheen Supreme Lipstick in Ultra Darling.

Als ik aan het werk ben draag ik vaak een soort gelijke ooglook. Soms doe ik op mijn onderste wimperrand een gekleurde kohlpotlood. Vooral een zee blauwe kleur staat lekker zomers en fris.