Pagina's

donderdag 16 februari 2012

Catrice Ultimate Shine Lipstick: Gentle Nude Is Back


Een paar dagen geleden liet ik jullie mijn aankopen zien uit het vernieuwde Catrice assortiment, waaronder de Ultimatie Shine Lipstick in de kleur Gentle Nude Is Back. Vandaag laat ik swatches zien van deze mooie lipstick.


Op de onderkant van de lipstick staat de naam van deze lipstick. Zelf vind ik dat wel handig. Ik zet de lipstick dan op z'n kop in mijn lipstickbakje, zo kan ik precies zien welke kleur lipstick er in de huls zit.


"Gentle Nude Is Back" is een nude kleurige lipstick met een roze ondertoon neigend naar licht bruin. De Ultimate Shine Lipsticks hebben een hele mooie glans en voelen zacht aan op de lippen. Deze lipstick droogt mijn lippen niet uit. De dekking is sheer. Je lippen krijgen daardoor een zachte lipstickkleur.


Waar ik heel blij om ben is dat Catrice de "bullet" weer een normale vorm heeft gegeven. De vorige lipsticks hadden een rare uitholling. In de lipstick staat het merk gedrukt. Dit geeft de lipstick een chique uitstraling. Op naar de swatches!



Ik vind het echt een hele mooie kleur. Morgen laat ik een FOTD zien waarin je de lipstick in een fullface make-up look kunt zien. De Ultimate Shine Lipsticks kosten € 3,99 per stuk en zijn de koop bij Kruidvat en Trekpleister.