Pagina's

woensdag 26 juni 2013

So...? In Love



Hoi Hoi,

Vandaag heb ik een review over een betaalbare eau de toilette: 'So...?In love'.  Ik ben dol op geurtjes en heb dan ook een ruime assortiment waar ik elke ochtend uit kan kiezen. Geurtjes (parfums/ au de parfum/au de toilette) zijn vaak niet goedkoop en daarom is het juist leuk als er een lekker betaalbaar variant te koop is. 'So..? In Love' is een van de geuren van 'So...?' fragrance. Ik kan mij nog goed herinneren dat ik in mijn tienerjaren een 'So?...' geurtje kreeg van mijn moeder. Volgens mij de 'So?... kiss me'. Een geurtje waar ik toen dolblij mee was. Benieuwd of ik "in love" zal zijn van 'So...? In love'? Lees dan verder!





Toen ik de verpakking zag van 'So...? In love' deed het mij denken aan één van de geurtjes van Ed Hardy (Love and Luck). Dit geurtje heb ik ook gehad en vind ik erg lekker. Dus ik hoopte eigenlijk dat het een goedkope dupe zou zijn. Behalve de tattoo style en de vorm van de verpakking heeft het verder geen overeenkomsten met het geurtje 'Love and Luck'.


Het flesje is van doorzichtig glas met een kunstof huls/dop die over het glazen flesje schuift. De verpakking ziet er leuk uit. Ik vind persoonlijk dat de dop wel goedkoop aanvoelt. Als je de dop van het glazen flesje trekt, heb je echt het gevoel dat hij zich vacuüm gezogen heeft en hoor je een "plop" geluid. Niet echt aantrekkelijk. Maar goed het is natuurlijk een goedkope eau de toilette, dus mag je ook niet te veel van de verpakking verwachten. Het gaat natuurlijk om de geur!


Ik heb deze eau de toilette (samen met 'So...? Fab' die ik een andere keer review) afgelopen winter ontvangen. Toen ik 'So...? In love' voor het eerst gebruikte vond ik de geur wel lekker, maar vond ik hem te zoet. Nu draag ik in de winter altijd wat zwaardere geuren. Bijna een maand geleden zag ik het geurtje weer liggen en besloot ik hem nog een keer te proberen. En ik moet zeggen dat ik het een echte zomergeur vind.  Ik ben zelf niet heel goed in geurnoten omschrijven. Maar het geurtje ruikt lekker fris. Het is zoet, fruitig en bloemig. 'So...? In love' blijft niet heel lang hangen, maar zeker wel een paar uur. Nu vind ik het niet erg om een paar keer per dag bij te spuiten. En zeker niet voor de prijs! Voor €5,99 krijg je namelijk 30ml van 'So...? In love'. Perfect geurtje voor in de zomer! 'So...? In love' is o.a. verkrijgbaar bij Kruidvat.

Disclaimer: Dit product is mij toegezonden ter review. Dit heeft geen invloed op mijn mening.